Eric Hoeprich / klarinet, London Haydn Quartet

Concentus Moraviae 2019
Neděle 2. 6. 19:30
Zámek
Hudba
250Kč / 150Kč

Concentus Moraviae 2019. Do zlatého věku hudby pro dechové nástroje nás zavedou díla finsko-švédského skladatele a klarinetového virtuosa Bernharda Crusella a jeho německého kolegy Carla M. von Webera. Oblíbený host našeho festivalu, klarinetový mág Eric Hoeprich, vybere ze své vlastní sbírky historických klarinetů obsahující více než sto původních nástrojů ten, jehož tón se dokonale propojí s barvou dobových nástrojů proslulého smyčcového kvarteta London Haydn Quartet. Vítejte v mladém 19. století a poslechněte si, jaká hudba zněla na tehdy zbrusu novém boskovickém zámku.

Program:
Bernhard Crusell: Kvartet pro smyčce a klarinet Es dur, op. 2
Carl Maria von Weber: Klarinetový kvintet B dur, op. 34

Vstupné: 250 Kč plná cena / 150 Kč děti 6 – 15 let, důchodci (sleva není poskytována na základě Senior pasů), studenti (po předložení průkazu) a ZTP (1 osoba) a ZTP/P (1 osoba a 1 doprovod), děti do 6 let bez nároku na sedadlo mají vstup zdarma

Příslušný průkaz prokazující nárok na slevu je třeba předložit spolu se zlevněnou vstupenkou při vstupu do místa konání akce.

Vstupenky v prodeji v Městském informačním středisku Boskovice, Masarykovo nám. 1, tel. 516 48 86 77, kde do 31. 5. 2018 při koupi standardní vstupenky dostanete slevu 50 Kč oproti oficiálně uváděné standardní ceně.

Vstupenky můžete nakoupit i on-line v síti Ticketportal: https://www.ticketportal.cz/event/LONDON-HAYDN-QUARTET-ERIC-HOEPRICH

 

Concentus Moraviae 2019
Koncert národů

Titul Koncert národů dvacátého čtvrtého ročníku festivalu Concentus Moraviae je spojením dvou úzce souvisejících témat, která pro naše publikum zpracoval pár respektovaných dramaturgů: britský muzikolog a publicista Tully Potter a profesorka Barbara Maria Willi, všestranná múzická osobnost nedílně spjatá s festivalem téměř od jeho narození. Barbara Willi odvíjí dramaturgickou linku od významné dějinné události. Zmapuje hudební podobu Vídeňského kongresu (1. 10. 1814 – 9. 6. 1815), jeho koncerty, plesy, představení, hlavní hudební aktéry, očekávané premiéry i zákulisní dění. Vídeňský summit si automaticky spojujeme s nastolením dlouholeté evropské politické rovnováhy, ale méně si uvědomujeme, že obrovskou dávku energie znamenala úspěšná vídeňská mírová jednání i pro umění jednotlivých evropských národů. A právě v terénu kvartetní tvorby tzv. národních škol od 19. století až po současnost dramaturgické otěže od Barbary Willi přebere Tully Potter. Pozval na festival výtečná tuzemská a evropská smyčcová kvarteta, která přednesou nejzajímavější díla jednotlivých národních škol pro toto atraktivní komorní uskupení.